Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi

Szukasz szczegółowych informacji dotyczących tego, jak rozpoznać dobrą firmę SEO? Skieruj się na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by wyświetlała się ona jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Wiadomo przecież, że współcześnie widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak więc zatrudnić solidną agencję SEO? Polecamy skorzystać z wskazówek specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google udostępniło o tym film

Nie można zaprzeczyć, że cały sektor SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i bezustannie rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Pomimo istnienia innych alternatyw, jak przykładowo Baidu, Rambler bądź Yandex, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie być widocznym w internecie, musi powalczyć o swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, najczęściej jest to skomplikowane bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest nowością, i opublikowało krótki kurs, jak wybrać rzetelną firmę SEO.

Najważniejsze cechy rzetelnej agencji SEO

Pracownik Google z przeszło dziesięcioletnim stażem klarownie wyjaśnia, jak zatrudnić dobrą firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech między innymi:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie jedynie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na wybrane frazy,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie planowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • zdolność szacowania czasu oraz budżetu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dokładnego audytu strony.

Pracownica firmy Google zaznacza także, iż rzetelna agencja SEO nigdy nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, w szeregu przypadków dającą zauważalne efekty zwykle po kilku miesiącach pracy.