Potrzebujesz sprawdzić, kto oferuje pozycjonowanie stron Kraków? Nie zwlekaj! Koniecznie sprawdź seo4.net/pozycjonowanie-stron/
Znamy trzy główne strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dołączenie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można wziąć pod uwagę na ogół:
– dzielnicę (przykładowo “sklep RTV Jeżyce”)
– miasto (“siłownia Kraków”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie sprawdzi się w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do osób rezydujących w konkretnym regionie. Ta strategia pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy firma ma niewiele finansów na reklamę i nie może walczyć o pozycje na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “nauka gry na skrzypcach“, to “nauka gry na skrzypcach Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon
Dalszy typ pozycjonowania to solidne i sprawdzone rozwiązanie dla posiadaczy niskich środków na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także stawki za reklamę w Google Ads ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także znacznie niższą konkurencję. Kluczowe jest także to, że coraz powszechniejsza jest tendencja do wpisywania uściślonych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– golarka Eldom MT500 szara,
– telefon LG Q60 niebieski,
– buty sportowe puma Turin II czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne przede wszystkim dla sklepów działających w sieci. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader obszerny asortyment towarów mogą efektywniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni specjalną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Zielone Świątki lub Dzień Dziecka. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i użyta ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w sektorze gastronomii oraz turystyki. Najczęściej należy rozpocząć je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową bądź zmodyfikowaną treść witryny.
Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]